Üdvözlünk, Lépj be a fiókodba vagy regisztrálj.

Általános Szerződési Feltételek


Vásárlói nyilatkozat:

Az árházban csak 18. életévüket betöltött személyek vásárolhatnak. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával Ön nyilatkozik arról, hogy 18. életévét betöltötte.

1. Webáruház adatai

A greenspace.hu webáruházban (URL: https://www.greenspace.hu) vásárolt termékek eladója az Öko-Szer Kft. társaság pontos, jogszabályok által meghatározott adatai:

Cégnév: Öko-Szer Kft.
Székhely: 9942 Szalafő, külterület 044 hsz. (nem ügyfélszolgálat)
Cégjegyzékszám: 18 09 112690
Adószám: 10538575-2-18
Ügyvezető: ---
Elérhetőségek: okoszerkft@gmail.com, info@greenspace.hu
Bankszámlaszám: Otp Bank Nyrt. 11742245-20070270


2. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A greenspace.hu webáruházban eladásra kínált termékek képezik a vállalkozó és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a vásárló a konkrét termék leírásában találja meg részletesen. Kérjük, hogy a termékleírásokat figyelmesen olvasd el, hogy pontosan azt a terméket rendelhesd meg, amelyre szükséged van. Adott esetben kérd a Öko-Szer Team segítségét a megadott elérhetőségek egyikén.

A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett, minden adót (pl.: ÁFA) magában foglaló, bruttó ár.
A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve: magyar. A fentiek szerint megkötendő szerződést az Öko-Szer Kft. nem iktatja, az nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.


3. Böngészés a webáruházban

Áruházunkban személyazonosságod felfedése nélkül is informálódhatsz; regisztráció nélkül tájékozódhatsz a részletekről. Amennyiben vásárolni szeretnél, akkor ezt tetszés szerint regisztrációval vagy anélkül teheted meg.


4. Rendelési folyamat

Megrendelésed elküldésével a Öko-Szer Kft. vásárlójója leszel. A megrendelést követően áruházunk automata visszaigazolást küld annak beérkezéséről. Kérjük, ellenőrizd a visszaigazolás során az adatokat, azokat elektronikus úton ekkor még visszavonhatod. Az automata visszaigazolást követően küldünk egy második üzenetet, melyben megírjuk az átvétel módját, időpontját. A megrendelés teljesítése ekkor kezdődik meg.

Bejelentkezés/regisztráció: A www.greenspace.hu webáruházban előzetes regisztráció nélkül, vagy regisztráció után tudod vásárlásodat megkezdeni. A regisztráció az után is lehetséges, hogy korábban már helyeztél be terméket a kosaradba. Amennyiben regisztráció nélkül szeretnél vásárolni, a szállítás adatait a rendelés lezárásakor, a pénztár gombra kattintva tudod megadni.

A termék kiválasztása: A bal oldali menüsorból vagy a kezdőlap kategóriaképei közül választhatsz termékkategóriát, majd alkategóriát. A kiválasztás után elolvashatod a termékekhez kapcsolódó fontosabb információkat (termék neve, kiszerelése, ára) majd a „Kosárba” ikon megnyomásával hozzáadhatod vásárlói kosaradhoz. Ezt követően a felugró Bevásárlókosárban ellenőrizheted a korábban ide helyezett termékek mennyiségét, árát. Majd a Tovább nézelődöm gomb megnyomásával folytathatod a válogatást a termékek között, illetve a Pénztár gomb megnyomásával befejezheted a termékek kiválasztását. 

Megrendelés: A termékek kiválasztása után, a Pénztár feliratra kattintva kezdheted meg a megrendelést. A következő oldalon több lépésben juthatsz a tényleges megrendelésig. Itt tudod kiválasztani a számlázási címet, a kiszállítás/átvétel módját, a fizetés módját. És megjegyzést fűzhetsz megrendeléséhez. Az Általános Szerződési Feltételek elolvasása és elfogadása után (kis négyzet beikszelésével) újra összesítve láthatod a megrendelésedet. Ha mindent rendben találsz, a Megrendelés gombbal küldheted el nekünk a megrendelésedet. Ha módosítani szeretnél, akkor azt a Vissza gombbal teheted meg.

Felhívjuk figyelmedet, hogy a termékek elérhetőségét csak a megrendelés feldolgozásakor tudjuk ellenőrizni. Amennyiben valamelyik termékünkből nincs megfelelő mennyiség készleten, úgy a megrendelést követően munkatársunk a megadott elérhetőségeid egyikén felveszi veled a kapcsolatot a kiszállítandó csomag tartalmát és a kiszállítás időpontját illetően.


5. Kiszállítás, fizetési módok

Webáruházunk számos beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, de előfordulhat, hogy bizonyos termékek elfogynak. 

Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-3 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor e-mailben vagy telefonon értesítünk arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válassz helyette.

MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. 

Véleményed, észrevételeid, panaszaid kérjük, írd meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül teljesíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

Normál csomagküldés: Csak azoknál a megrendeléseknél alkalmazható, amelyek ellenértéke a szállítás előtt kiegyenlítésre kerülnek (nincs utánvételi díj). A megrendelés értékét kérjük, az Otp Bank Nyrt. 11742245-20067072 számú bankszámlánkra előre átutalni. Az átutalás közleményébe a rendelés számát kérjük feltüntetni. A szolgáltatás díjáról a Szálítási díjak menüpontban kaphatsz részletes felvilágosítást.

Kézbesítés: a vételár bankszámlánkon történő jóváírását követő 3. munkanapon, 8:00 - 17:00 óra között történik.

Utánvétes csomagküldés: Az áru ellenértékét a csomag kézhezvételekor készpénzzel fizeted ki a szállítónak. A szolgáltatás díjáról a Szállítási díjak 

menüpontban tájékozódhatsz részletesen.

Kézbesítés: a munkanapokon 14:00-ig elküldött, érvényes megrendeléseket a megrendelés napjától számított 2. munkanapon szállítjuk, 8:00 - 17:00 óra között. A munkanapokon 14:00 óra után, illetve a munkaszüneti napokon elküldött, érvényes megrendeléseket a megrendelés napját követő 1. munkanapon adjuk át a szállítást végző cégnek. A kézbesítés a megrendelés napját követő 3. munkanapon történik 8:00 - 17:00 óra között.

Személyes átvétel: A megrendelt árut munkanapokon 10-18 óra között ügyfélszolgálati helyünkön veheted át.

Minden kikézbesített csomagban megtalálod az ÁFA-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási költséget (közvetített szolgáltatás). Amennyiben mi elküldtük a megrendelt csomagot, és két sikertelen kézbesítést követően azt  5 munkanapon belül nem veszed át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt kezdeményezed, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük újra, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.


6. Szavatosság, garancia

Az 1959, évi IV. törvény A Polgári Törvénykönyvről Magyarországon minden újonnan vásárolt termék esetében 2 éves szavatossági időt biztosít, amennyiben fogyasztói szerződés jön létre (amely a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy – fogyasztó – és olyan személy között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti). A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 49/2003. GKM rendelet tartalmazza. A különböző termékekre más-más garanciális és jótállási idők vonatkozhatnak. A megrendelt vagy megvásárolt termék kiszállításakor az érvényesített jótállási jegyet a csomagban találja. Kérjük, hogy ezt a számlával együtt őrizze meg a jótállási idő végéig, mert csak ezek birtokában érvényesítheti garanciális igényeit! Az esetlegesen meghibásodott termékeket a garanciális időn belül díjmentesen javítjuk vagy cseréljük.

A jótállás fogalmát a polgári törvénykönyv 248. §-a határozza meg. A jótállás lényege: annak időtartama alatt a kötelezett garantálja, hogy a szerződést hibátlanul teljesíti, vagyis hogy az érintett termék kifogástalanul fog működni. Az Öko-Szer Kft. szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Az Öko-Szer Kft. felel akkor is, ha a szolgáltatott dolog összeszerelését a szerződésnek megfelelően a fogyasztó végezte el, és a szakszerűtlen összeszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza.

A szavatosság érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Ebben az időszakban a bizonyítás az Öko-Szer Kft. kötelezettsége. Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, az Öko-Szer Kft. mentesül a szavatossági felelősség alól. Hibás teljesítés esetén a fogyasztó elsősorban — választása szerint — kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Öko-Szer Kft. számára a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.

Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha az Öko-Szer Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének 

megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.


7. Elállási jog

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el.

A vásárló a szerződéstől a 45/2014. kormányrendeletben foglaltak szerint 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belülvisszatéríteni a termék (ek) és a szállítási díjjat. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru 

visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A visszaküldött árunak teljesnek, hibátlannak és becsomagoltnak kell lennie. Egyben tüntesse fel a megrendelés számát, a nevét és a címét. Mellékelje a vásárlásnál kapott eredeti számlát és küldje el az árut. Az áruszállításkor történő sérülés esetén az átvételtől számított 24 órán belüli reklamációra van lehetősége.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet szerettél volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő: 

  • jelzed a termékkel kapcsolatos elégedetlenségedet telefonon +36-23 385-505 vagy e-mailben (greenspace2010@gmail.com)
  • munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli, hogy a termék visszavehető-e vagy sem.
  • postai csomagként feladod a munkatársunk által megadott címünkre a visszaküldeni szánt terméket. Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással add fel, NE küld vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
  • A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi a termék értékét és a kikézbesítési költséget, ha volt olyan.


8. Egyéb feltételek

A Öko-Szer Kft. szabadon megváltoztathat bármilyen árat vagy határidőt. A változás a webáruház felületén történt megjelenítés időpontjától lép életbe. A Öko-Szer Kft. szabadon, bármikor módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor az online megtalálható a weboldalon. A vásárlókra természetesen minden esetben a megrendelés feladásakor érvényes szabályok vonatkoznak.

A felelősség korlátozása: A greenspace.hu webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre (képfelbontás, színek esetleges torzulása stb.) és a felmerülő hibákra. Az internetes áruház üzemeltetője semmilyen módon nem felelős az interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat elveszéséért, internet hálózatban bekövetkező bármely működési hiba, meghibásodás a vételi eszközökben, bármely szoftver nem megfelelő működése, bármely programhiba, technikai hiba bekövetkezéséért.


9. Linkek

Az Öko-Szer Kft. nem vállal felelősséget a www.greenspace.hu oldalról linkelt egyéb oldalak tartalmáért.